خبرها


برگزاری اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از برگزاری اولین کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سالجاری در این استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی اظهار کرد:دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره می برند لذا باید وحدت را در همه ارکان نظام نهادینه کرد.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدر است که پاسداشت و حفظ آن به عهده همه آحاد مردم است ، افزود: بایستی با تمام توان به دنبال تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و حافظ خون شهدا باشیم .

این مسوول با اشاره به اینکه بایستی به مردم آگاهی داد که این امنیت نشات گرفته از وحدت بین مردم، نظام و پیروی از ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بایستی هر سال پربارتر و باشکوه تر از سال قبل و به صورت مردمی تر برگزار شود.

حجت الاسلام شرفی در ادامه ضمن دعوت به مشارکت عامه در برگزاری جشن انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا و متفاوت بودن وضعیت نسبت به سالهای قبل بایستی هر چه بیشتردر جهت برگزاری جشن های فجر انقلاب اسلامی تلاش شود.

به گفته وی، هدف از تشکیل جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی جمع بندی و ارائه برنامه ها وفعالیت های پیشنهادی این کمیته جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر سالجاری می باشد.

 گفتنی است؛ در این جلسه معاونتها و ادارات تابعه مرتبط برنامه های خود را ارائه کرده و مقرر شد پیگیری لازم در راستای برگزاری باشکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اعضای کمیته صورت گیرد.