خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر وزیر جهاد کشاورزی از مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای از سیروس بشیر زاده هنگامی مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای از تلاش های شبانه روزی، خدمات صادقانه و ایفای نقش سازنده سیروس بشیر زاده هنگامی مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزى استان هرمزگان و همکاران آن حوزه در اجرای وظایف و نظارت عالیه بر تنظیم بازار، رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد ثبات و آرامش در بازار، کنترل قيمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و همکاری مضاعف در جلوگیری از تخلف، احتکار، گرانفروشی و... تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

(( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ))

همکار گرامی جناب آقای سیروس بشیر زاده هنگامی

با سلام و احترام؛

توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت.

با عنایت به تلاش های شبانه روزی و خدمات صادقانه، ایفای نقش سازنده در اجرای وظایف و نظارت عالیه بر تنظیم بازار، رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد ثبات و آرامش در بازار، کنترل قيمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و همکاری مضاعف در جلوگیری از تخلف، احتکار، گرانفروشی و... که مرهون تلاش ها و همکاری بی دریغ جنابعالی و همکاران آن حوزه در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، بدینوسیله از زحمات ارزنده جنابعالی تقدیر و تشکر بعمل می آید.

امید است، در سایه توجهات خالق بی همتا در پرتو ولایت حضرت ولی عصر عج و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق ارزش های گام دوم انقلاب، در تمام شئونات زندگی موفق و موید باشید.

محمدعلی نیکبخت

وزیر