خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر مشاور وزیر و مجری طرح گیاهان دارویی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

حسین زینلی مشاور وزیر و مجری طرح گیاهان دارویی طی نامه ای از عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان حسین زینلی مشاور وزیر و مجری طرح گیاهان دارویی طی نامه ای از زحمات و تلاش های شبانه روزی و مجدانه عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ برای توسعه گیاهان دارویی کشور که موجب سربلندی و افزایش اعتماد و اطمینان عمومی به این مجموعه شده است تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مویدی

رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

با سلام و احترام

توسعه و بالندگی روز افزون کشور، همواره حاصل زحمات متخصصان و اندیشمندانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی در عرصه های مختلف قرار داده اند و تقدیر از آنان برگ سبزی است نثار لیاقت، وظیفه شناسی، درایت، صلابت و ذکاوت این بزرگان؛

لذا بدین وسیله، مراتب تشکر و تقدیر از تلاش های شبانه روزی و مجدانه شما همکار گرامی در سال ۱۴۰۲ برای توسعه گیاهان دارویی کشور که موجب سربلندی و افزایش اعتماد و اطمینان عمومی به این مجموعه گردیده است را ارج می نهیم. امید است با یاری خداوند سبحان در مسیر خدمت به این مرز و بوم موفق، پیروز و سربلند باشید.

حسین زینلی

مشاور وزیر و مجری طرح گیاهان دارویی