خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر معاون وزیر جهاد کشاورزی از معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی استان هرمزگان

هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای از مجتبی فولادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای از تلاش ها، کوشش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه مجتبی فولادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزى استان هرمزگان و همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که در زمینه تأمین مسکن کارکنان و مستندسازی املاک در بین استان ها رتبه برتر را کسب نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای فولادی

معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

با سلام و احترام

توفیق خدمت نیکوترین و شایسته ترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند منان و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خدا بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بدین وسیله از تلاش و کوشش جنابعالی و همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که در زمینه تأمین مسکن کارکنان و مستندسازی املاک در بین استان ها رتبه برتر را کسب نموده اید تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

هوشنگ محمدی

معاون وزیر

مجتبی فولادی معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی استان هرمزگان در خصوص دریافت این تقدیر نامه اظهار کرد: در سال جاری 3 مجوز ساخت برای شهرستان های میناب، بندر لنگه و حاجی آباد که مشمول کارکنان شاغل، بازنشسته و فرزندانشان می شود دریافت کردیم که این 3 مجوز شامل 250 واحد میناب، 150 واحد حاجی آباد، 50 واحد بندر لنگه و همچنین 704 واحد در بندرعباس به نام جهاد دریا می باشد.

وی افزود: 704 واحد در حال ساخت در 2 فاز که فاز اول 192واحد و فاز دوم 512 واحد است که فاز اول حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله سفت کاری است و فاز دوم در مرحله بتن ریزی می باشد.

فولادی بیان کرد: در حال حاضر برای 5 پروژه شروع به کار شده است و در شهرستان های حاجی آباد، میناب و بندر لنگه ثبت نام ها انجام شده و در حال انتقال سند از سازمان جهاد کشاورزی به راه و شهرسازی هستیم و در مرحله بعد اقدام های لازم در خصوص انتقال به نام شرکت تعاونی انجام شود.

وی عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در خصوص این فعالیتی که در ساخت مسکن انجام داده است در جلسه معاونین استان هرمزگان توسط آیت الله ربانی نماینده معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفته و در موضوع مستند سازی املاک هم بدلیل تبدیل وضعیت سند ها از سفید به سند های قرمز و دولتی و اخذ تمام سند ها و تمام اسناد سازمان که صورت گرفته است موجب برتر شناخته شدن دستگاه و درنهایت دریافت این تقدیر نامه شده است.