خبرها


دیدار نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، علی باقرزاده همایی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار باقرزاده ضمن بیان اهداف، برنامه ها و سیاست های مختلف بخش کشاورزی استان اظهار کرد: تلاش دلسوزانه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی همواره مجموعه جهادکشاورزی هرمزگان را در ارائه خدمت مطلوب تر به جامعه کشاورزی استان و رفع نواقص یاری نموده است.

وی همچنین ادامه داد: با توسعه تعاملات دولت و مجلس، حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی تسهیل و تسریع می شود.

باقرزاده با اظهار امیدواری از اینکه تولیدات محصولات کشاورزی استان در سال جهش تولید نیاز کشور را نیز تامین خواهدکرد، ابراز داشت: استان هرمزگان ظرفیت ها ومزیت های بالقوه ای در بخش کشاورزی داشته به طوریکه هر محصول در 2 فصل متفاوت در این استان کشت می شود و تراکم کشت نیز در زمین های کشاورزی 2 برابر بوده که به خودی خود، تولید محصولات کشاورزی را در این استان از اهمیت وافری برخوردار کرده است..

مرادی نیز در این دیدار ابراز داشت: با توجه به ظرفیت های مناسب کشاورزی استان در بخش های زراعی، باغی، شیلات، دام و طیور بایستی در راستای نیل به اهداف و سیاست های نظام جمهوری اسلامی در جهت خودکفایی و اتکا به تولید داخل بیشتر تلاش نمائیم.