خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت هفته قوه قضاییه

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴)

یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت ایشان ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است. 

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی دستاوردهای مهمی در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، كاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع داشته است.

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد بسی ارزشمند‌تر خواهد بود.

هفتم تیر، سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین مردان عرصه شهادت و پایداری، و یاد آور یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که با هدایت و طراحی دشمنان خارجی و همراهی دست‌های آلوده عوامل و جریان کوردل نفاق رقم خورد.

نامگذاری یک تا ۷ تیر به نام هفته قوه قضاییه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و كاركنان این قوه تبریك گفته و برای این عزیزان توفیق در خدمت به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندم.

علی باقرزاده همائی- رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان