خبرها


بیانیه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان به مناسبت ۲۲ بهمن

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان طی بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم برای حضور باشکوه در مراسم این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان طی بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم برای حضور باشکوه در مراسم این روز دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انقلاب پرشکوه اسلامی ،چهل و یکمین سال حیات پرافتخار خود را پشت سر می گذارد و به رغم اراده بدخواهان و دشمنان ،چهل و یکساله می شود.

مسیر نورانی که پشت سر گذاشتیم، سرشار از امیدها و بیم ها،تلخی ها وشیرینی ها،رویش ها و ریزش ها و حوادث درس آموز و عبرت انگیز بود.

با هدایتهای امام راحل عظیم الشان(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و پیشتازی روحانیت انقلابی و همراهی نخبگان و اندیشمندان جامعه و مشارکت آگاهانه و همراه با بصیرت مردم مومن وانقلابی، قله های افتخار و شکوه را در بسیاری از عرصه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در نوردیدیم و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را در نصاب فرازمند و مقبولش در پیش روی جهانیان قرار دادیم.

22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است که مردم غیرتمند ایران اسلامی با آرمان‌های جاودان حضرت امام خمینی و افکار و مواضع انقلابی مقام معظم رهبری و راه شهیدان بیعت مجدد نمایند.

امسال 22 بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهید مبارزه با استکبار گردیده است و مردم همیشه در صحنه ایران با حضور دشمن شکن در مراسم 22 بهمن آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان لایق انقلابی و خدوم به نظام و مردم اعلام خواهند نمود.

اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان همراه با ملت انقلابی ایران در تظاهرات پر شکوه 22 بهمن حضور پر شور و موثر خواهند داشت.

 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان