خبرها


برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در جهادکشاورزی هرمزگان

جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) صبح امروز با حضور باقرزاده رییس سازمان جهادکشاورزی ، حجت الاسلام کذایی رییس دانشکده علوم قرآنی و جمع کثیری از کارکنان سازمان جهادکشاورزی در محل سالن زیتون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، حجت الاسلام شرفی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی در این مراسم به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: طی تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور با وزارت کشاورزی، برنامه های ابتکاری در حوزه نماز در این سازمان در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری برنامه های ترویج فرهنگ نماز اول وقت، فرهنگسازی نماز در خانواده ها است، افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، نمازخوانی و دورههای آموزشی برای فرزندان کارکنان سازمان جهادکشاورزی از دیگر برنامه های فرهنگی این سازمان می باشد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی با اشاره به ویژگی های پیامبر اکرم(ص) گفت: حضرت محمد(ص) اهل خرافه نبود و تمام دین پیامبر بر پایه تعقل و حکمت بود.

حجت الاسلام علی شرفی با بیان اینکه جهان امروز نیاز به بازخوانی تفکر رسول اکرم (ص) دارد، افزود: حمایت از مظلومان، عدل، عقلانیت، عدالت و رحمت از پیام های پیامبر اسلام (ص) است که باید در جهان گسترش یابد.

حجت الاسلام کذایی رییس دانشگاه علوم قرانی نیز در این مراسم با بیان اینکه پیامبر با فروتنی زندگی می کردند ،گفت: قران کریم، پیامبر اکرم (ص) را دارای خلق وخوی مناسب معرفی می کند.

به گفته وی، اخلاق و خلق و خوی عظیم پیامبر باعث می شد غیر مسلمانان هم به دین اسلام جذب شوند.

گفتنی است؛ مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با اجرای مولودخوانی توسط مداح اهل بیت پایان یافت.