خبرها


به پاس ۳۰ سال خدمت صادقانه «خالو رهبر»

"رهبر امامدادی" کارشناس روابط عمومی جهادکشاورزی هرمزگان پس از گذشت سه دهه خدمت صادقانه در این سازمان به بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از سوی استاندار هرمزگان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

 

"رهبر امامدادی" کارشناس روابط عمومی جهادکشاورزی هرمزگان پس از گذشت سه دهه خدمت صادقانه در این سازمان به بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از سوی استاندار هرمزگان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در گردهمایی ارتباطات و روابط عمومی که پیش از ظهر  امروز در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، گفت: اگر خوب توجه کنید پدیده ارتباطات و روابط عمومی پدیده جدیدی نیست و در طول قدمت بشر وجود داشته است. 

استاندار هرمزگان، افزود: همه روزه به دلیل پیچیدگی جوامع و ظرافت‌های بسیار متنوع در زمینه‌های علم و فناری دنیا از دهکده جهانی عبور کرده و به یک خانه تبدیل شده است.

همتی، تاکید کرد: ارتباطات و روابط عمومی تنها محل ظهور و بروز در سازمان و اداره نیست و در درودن یک خانواده هم برقرار است و نخ تسبیح یک اجتماع است .

استاندار هرمزگان، یادآور شد: روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها باید  دشمن راخوب بشناسند و اقدامات دشمن را خوب تجزیه تحلیل کنید و بیاندیشند که چگونه باید این تبلیغات را خنثی کنیم.

همتی، خاطرنشان کرد: امروزه فرماندهی و حفظ افکار عمومی و آماده‌سازی آن برای مقابله بزرگ با روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است و روابط عمومی‌ها باید طراح عملیات باشند و حرکت‌های تشویش‌آفرین دشمن را خنثی و ایجاد امید کنند.

 

گفتنی است، در پایان این گردهمایی از "رهبر امامدادی" کارشناس روابط عمومی جهادکشاورزی هرمزگان و تعدادی از کارکنان بازنشسته روابط عمومی‌های استان و روابط عمومی‌هایی که در مجموعه وزارتخانه و نهاد خود حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد.

 رهبر امامدادی کار خود را در جهاد سازندگی در سال 1368 آغاز کرد. 

وی به عنوان عکاس، فیلمبردار و کارشناس رسانه در حوزه های ترویج و روابط عمومی در جهاد مشغول به فعالیت شد.

خالو رهبر به مدت 3 سال گزارشگر برنامه رادیویی صدای روستا را نیز در کارنامه خود دارد.

امامدادی، همچنین سوابقی چون مسئول کانون عکس سینمای جوان به مدت 4 سال، مسئول کانون عکس و فیلم کانون حوزه هنری هرمزگان، مدرس عکاسی و فیلمبرداری به مدت 14 سال و مدیر اجرایی بخش عکس جشنواره ملی اردیبهشت را نیز دارد .

او در جشنواره های بسیاری نظیر جشنواره خُنکای لور، جشنواره فیلم و عکس شهرداری، جشنواره فیلم بسیج هنرمندان به عنوان دبیر و داور ایفای نقش نموده است. 

وی، طی 30 سال خدمت صادقانه حائز رتبه های فراوانی در حوزه عکس و فیلم نظیر جشنواره شهید آوینی، جشنواره عکس دامپزشکی، جشنواره روستا و... گردید.

این هنرمند هرمزگانی، همچنین از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان طی 4 سال متوالی به عنوان بهترین مدرس عکاسی و تصویربرداری در استان انتخاب گردید.

از شاخص ترین کارهای او میتوان به تصویربرداری صدها فیلم داستانی، مستند و بلند با کارگردانان مطرح کشوری و استانی اشاره نمود.

وی، هم اکنون به عنوان عکاس خبری در خبرگزاری مهر نیز فعالیت دارد.