خبرها


برگزاری ۱۲ دوره آموزشی خانواده مهدوی در سازمان جهاد کشاورزی استان

سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در راستای  ترویج ویژگی های خانواده مهدوی  در سالجاری بیش از 12دوره آموزشی برگزار کرده است.

سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در راستای  ترویج ویژگی های خانواده مهدوی  در سالجاری بیش از 12دوره آموزشی برگزار کرده است.

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : دورهای آموزشی مهارت زندگی و ویژگی های خانواده مهدوی  با هدف ارتقاء دانش دینی و تحکیم بنیان خانواده کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان برگزار شده است.

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، حجت الاسلام علی شرفی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی خانواده مهدوی در بندرعباس  افزود : در این دوره های آموزشی  کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه از جمله  شیلات و دامپزشکی  و منابع طبیعی و آبخیزداری با اصول خانواده مهدوی ، مهارت های زندگی و تعریف خانواده آشنا شدند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون  حدود 440 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، از مباحث آموزشی بهره مند شدند.

حجت الاسلام والمسلیمن شرفی با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی صدمات زیادی به کانون خانواده ها خواهند زد، تصریح کرد : باید با آگاهی دادن به خانواده ها از فروپاشی کانون خانواده دینی و اسلامی جلوگیری نمود.

وی با اشاره به اینکه اخیرا عده ی قلیلی از دختران با کشف حجاب خود به دنبال محقق کردن اهداف شوم دشمن هستند اظهار داشت : عفاف و حجاب یکی از مهمترین ارکان ارزش دادن به زن است که در اسلام تاکید فراوانی به آن شده است.

حجت الاسلام والمسلیمن شرفی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه روز زن می باشیم گفت : فاطمه زهرا(س) یکی از الگوی های مهم دینی برای بانوان جامعه است، اگر زنان و دختران امروز در مورد زنان پاک اسلام تحقیق و پژوهش کنند به خوبی متوجه خواهند شد که حجاب نفش مهمی در پاکدامنی و ارتقاء ایمان آنها خواهد داشت.