خبرها

برگزاری برنامه های بهداشت و سلامت برای کارکنان جهاد کشاورزی هرمزکان

همزمان با هفته سلامت، برنامه های بهداشت و سلامت برای کارکنان جهاد کشاورزی هرمزگان برگزار شد . مدیر رفاه و پشتیبانی این سازمان با بیان این خبر گفت: نشاط و سلامتی  همکاران و خانواده هایشان از مهمترین اولویت های رفاهی این سازمان می باشد که در این راستا برنامه هایی در خصوص افزایش سطح سلامت و آگاهی کارکنان، همواره در دستور کار سازمان می باشد. 

همزمان با هفته سلامت، برنامه های بهداشت و سلامت برای کارکنان جهاد کشاورزی هرمزگان برگزار شد . مدیر رفاه و پشتیبانی این سازمان با بیان این خبر گفت: نشاط و سلامتی  همکاران و خانواده هایشان از مهمترین اولویت های رفاهی این سازمان می باشد که در این راستا برنامه هایی در خصوص افزایش سطح سلامت و آگاهی پرسنل همواره در دستور کار سازمان می باشد. یوسف محمدی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و ارتقاء سطح سلامت روح و جسم کارکنان افزود: در هفته سلامت سازمان جهاد کشاورزی با دعوت از پزشکان مجرب نسبت به اجرای برنامه ویزیت و مشاوره پزشکی رایگان را برای کارکنان و خانواده های ایشان در حوزه مشاوره سلامت ، درمان و بهداشت دهان ودندان اقدام نمود.

وی افزود :  همچنین طی این هفته بامشارکت کارشناسان اداره رفاه،  اطلاعیه ها و  بروشور هایی با موضوع بهداشت ، تغذیه سالم ، طب کار، ورزشهای محیط کار و نیز شعار هفته سلامت با موضوع غلبه بر دیابت درکلیه واحدها و محل کار کارکنان توزیع گردید. 

مدیر رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی همچنین یادآور شد : دو اردوی پیاده روی ساحلی ویژه بانوان و آقایان با هدف ارتقاء روحیه نشاط و سلامتی و با شعار تندرستی طی دو روز در ساحل بندرعباس برگزار گردید. وی با بیان اینکه محور توسعه، انسان سالم است ابراز امیدواری کرد با تلاش و برنامه ریزی جهت ارتقاء روحیه نشاط و نیز حفظ سلامتی کارکنان و خانواده ها برنامه های مختلف حوزه سلامتی وبهداشت  و فعالیتهای ورزشی (پیاده روی در ساحل جزیره هرمز یا پارک غدیر ) بامشارکت همکاران  تدوین و استمرار یابد .