خبرها


در شهرستان بستک صورت گرفت؛ افتتاح ۵۵ پروژه‌ با اعتبار ۶۵٠ میلیارد تومان در شهرستان بستک به مناسبت هفته دولت

سعدالله رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک به عنوان نماینده فرماندار شهرستان بستک در جمع نمازگزاران مسجد جامع کوخرد از افتتاح ۵۵ پروژه با اعتبار ۶۵٠ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، سعدالله رحمانی در جمع نمازگزاران مسجد جامع کوخرد به تشریح عملکرد دولت در شهرستان پرداخت و با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت اشاره کرد و گفت: در طول هفته ۵۵ پروژه با اعتبار ۶۵٠ میلیارد تومان در فصل های مختلف راه‌سازی، عمران شهری و روستایی، تأمين مسکن، برق رسانی، گازرسانی، ورزش و جوانان، آبرسانی، جهاد کشاورزی، پروژه های حمایتی مددجویان، صنعت، معدن وتجارت، نوسازی مدارس و.... افتتاح شد و چهار پروژه نیز در لیست پروژه های کلنگ زنی قرار گرفته است.

 رحمانی ادامه بیان کرد: شهرستان بستک از نظر اعتبار بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۲۹۶ میلیارد تومان رتبه اول در شهرستان را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک به مهمترین پروژه‌های افتتاح هفته دولت اشاره کرد و گفت: آسفالت معابر شهر بستک، تولید مصالح سنگی ساختمان شستشو و دانه بندی شده شرکت آذین عمران بستک، افتتاح یک واحد مرغداری گوشتی، افتتاح متمرکز پروژه های برق، گاز و مخابرات، عملیات اجرایی بهسازی و تعریض بخشی از مسیرهای بستک -تنگ بستک-چاه بنارد، تکمیل ادامه تعریض و بهسازی محور جناح-کمشک-لامرد، اجرای محوطه سازی و معابر مسکن مهر بسيجيان، فرهنگیان و جهاد کشاورزی و بهره‌برداری از ماشین آلات دهیاری کوخرد از مهمترین پروژه های افتتاح هفته دولت است که تقدیم مردم شریف شهرستان شد.

در پایان با برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و بهره برداران بخش کشاورزی، درخواست‌ها، مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی، دسته بندی و جمع بندی قرار گرفت و جهت ارجاع به مسولین ذی ربط تنظیم شد.