خبرها


به همت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ کسب مقام برتر سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از کسب رتبه برتر سازمان در زمینه ایجاد اشتغال وتوسعه فعالیت های اقتصادی در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی، آیین تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان هرمزگان به ریاست دوستی استاندار هرمزگان با حضور نمایندگان مجلس استان، امام جمعه بندرعباس، فرمانده سپاه امام سجاد، فرمانده انتظامی استان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

 عباس مویدی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف بررسی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی و در راستای توسعه سلامت اداری و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی ادارات به مردم برگزار می شود که سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان موفق به کسب مقام برتر ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی شد.

وی کسب این موفقیت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان را در پی حمایت های وزارت جهاد کشاورزی، استانداری هرمزگان و همراهی، همکاری و تلاش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین بهره برداران کشاورزی استان و حمایت و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه های مرتبط خواند و گفت: امیدواریم که در سال های آینده هم بتوانیم با برنامه ریزی و پیشبرد هدف ها به نحو احسنت به تحقق اهداف سازمان و در نهایت به کسب موفقیت ها برسیم.

گفتنی است که در راستای کسب این موفقیت، دوستی استاندار هرمزگان با اهدا تندیس و لوح تقدیر از عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر کرد.