خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در پی کسب موفقیت سازمان جهادکشاورزی در جشنواره شهید رجایی

حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی کسب مقام برتر سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان را در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی در جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بدون شک در سالهای اخیر نیروهای توانمند جهادکشاورزی اسـتان تمام تلاش خود را صـرف بالندگی سازمان نموده که ثمره آن انتخاب شایسـته سازمان جهاد کشاورزی اسـتان به عنوان "ایجاد اشتغال و توسعه فعالیتهای اقتصادی " در جشنواره شهید رجایی است و این انتخاب بیانگر حسن تدبیر، برنامه ریزی منسـجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و در سایه تلاشهای بی شائبه و خالصانه همکاران خدوم آن مجموعه است.

اینجـانب بعنوان عضوی از خـانواده بزرگ جهـاد کشـاورزی، این موفقیت را به محضـر رییس و تمـامی همکاران خـدوم سازمان جهاد کشاورزی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردیـد موفقیت مـذکور مدیون زحمات و تلاشهـای تمامی همکاران گرامی آن سازمان بوده که بدینوسـیله برخود فرض می دانم از تمامی این عزیران دلسوز و متعهـد که فعالانه در به ثمر رسـیدن این موفقیت ها سـهیم بوده اند، تقدیر و تشـکر نمایم.

امید است با تلاش مسـتمر و همکاری جمعی و با اتکال به خداوند سـبحان در راسـتای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران؛ شاهد تداوم موفقیتهای روزافزون آن سازمان و سایر دستگاههای تابعه در استان باشیم.

شعیب صالحی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان