خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نشست جهاد تبیین همراه جشن عید غدیر

نشست جهاد تبیین همراه با جشن بزرگ عید سعید غدیر با حضور سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، در این نشست که با اجرای مولودی، سرود و اهدا جوایز مسابقات فرهنگی همراه بود. عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در جهت بهتر شناساندن فعالیت های انجام شده و جهاد تبیین گفت: ما درقبال آن شهید بزرگوار و اقداماتی که در زمان دولتشان اتفاق افتاده است وظیفه داریم.

وی بیان کرد: اقداماتی که در این ۳۳ ماه دولت مردمی رقم خورده است برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی است.

مویدی افزود: در دولت سیزدهم سطوح گلخانه ای از ۵۰۰ هکتار به ۹۳۰ هکتار رسیده است که بیش از ۸۵ درصد رشد سطوح گلخانه ای را داشته ایم که اقدامات انجام شده نتیجه زحمات و تلاش های همه همکاران مجموعه جهاد کشاورزی و بهره برداران بخش کشاورزی بوده است.

مویدی خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در چند سال اخیر در مبحث سامانه های نوین آبیاری در کشور رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.

سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هم ضمن تبریک عید سعید غدیر خم موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری را مهم دانست و گفت: شرکت در انتخابات حقی است برای تک تک ایرانیان حتی کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و حاکمیت و حکومت وظیفه دارند که شرایط را برای اجرای این حق توسط مردم فراهم کنند.

وی اشاره کرد: انتخاب اصلح رئیس قوه مجریه بر زندگی فردی و اجتماعی افراد بسیار اثر گذار است و کسانی که از این حق استفاده نمی کنند در حقیقت حقی از خود سلب کردند که در مراحل بعدی نتوانند از اوضاع کشور گله ای داشته باشند.