خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن ایام غم بار و جانسوز تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، متن پیام عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدقین

السلام علیک یا اباعبدلله و علی الارواح التی حلت بفنائک

آموزه های راستین و متعالی قیام امام حسین (ع)، منشور رنگارنگ آزادی خواهی و آزادگی است و تاسوعا و عاشورا، آیینه تمام نمای این فیض و معنویت اند. تاسوعا و عاشورا، نماد و یادآور عظیم ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی و مقاومت در برابر اردوی کفر بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای "هل من ناصر ینصرنی" به جویندگان طریق آزادگی در طول تاریخ است.

تاسوعا و عاشورا در زمان و مکان محدود و محصور نیست؛ بلکه نبردی جاودانه و جهادی همیشگی بین حق و باطل در هر زمان و مکانی است.

اینجانب فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني(ع) و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدا... الحسين (ع) و ياران با وفایش را محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و یکایک عزاداران حسینی بویژه مجموعه جهاد کشاورزی، کشاورزان و دامداران تسليت عرض کرده و آرزومندم با عنايت آن امام همام، ادامه دهنده واقعي نهضت حسيني باشيم.

عباس مویدی 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان