خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مردم و رئیس جمهور منتخب

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: به فضل الهی و با حضور آگاهانه مردم شریف و موقعیت شناس ایران اسلامی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نمادی پر افتخار و پند آموز در تاریخ کشورمان به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب به آحاد مردم علی الخصوص جامعه کشاورزی و دامداری و آبزی پروری و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، کشاورزان و دامداران، مجموعه جهاد کشاورزی، بهره بردارن بخش کشاورزی و مردم ولایتمدار و سرافراز استان هرمزگان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‏سالاری دینی را مقابل دیدگان جهانیان به رخ کشید و موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم شهیدپرور و مایه ی یأس و نا امیدی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور اسلامی مان شد.

بی تردید رمز اصلی پیروزی انقلاب و موفقیت‌های سترگ جمهوری اسلامی ایران در طول حیات طیبه و تاریخ ساز خود تکیه بر اراده و خواست مردم بوده و اگر چنین نبود هرگز این نظام مردمی موفق به در هم شکستن توطئه‌های دشمن و غلبه بر بحران‌ها و کسب پیروزی‌های گوناگون نمی‌شد. این مشارکت پرشور و ارزشمند، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‏ مندی مردم بزرگ به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری و نامزدهای محترم این دوره از انتخابات، به ‏ویژه خالق اصلی این حماسه؛ ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی تبریک می‏ گویم و ضمن تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب برادر عزیز جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، برای ایشان آرزوی توفیقات الهی در انجام این رسالت عظیم را دارم و امیدوارم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمتگزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران اسلامی باشند.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان