خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

حجت الاسلام والمسلمین غلام حسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در خصوص تامین اقلام اساسی در ماه محرم و صفر گفت: سازمان جهاد کشاورزی همواره با برنامه ریزی های مطلوب در جهت تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان اقدامات خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان به نقش استراتژیک و مهم سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در جهت تتظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان در فرآورده های پروتئینی و نیز اختصاص گوشت و مرغ منجمد در ماه محرم و صفر به هیات های مذهبی و موکب ها جهت نذورات اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلام حسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ماه محرم، دو وجهه و ویژگی اساسی دارد، محرم‌الحرام، به عنوان میدانی است که توسط مردم مدیریت می‌شود و این بیانگر ماندگاری محرم است.

حجت‌الاسلام حقانی با بیان اینکه اساس کار را مردم پیش می‌برند، تصریح کرد: یکی از کارهای سازمان تبلیغات اسلامی، تسهیل گری در اتفاقات مردمی است که دولت و حاکمیت نیز در این خصوص نقش ایفا می‌کنند. یکی از نهادهایی که همیشه در حوزه تسهیل گری و حمایت با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارد سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان است که جای بسی قدردانی دارد.

وی با اشاره به نحوه توزیع نذورات ویژه ماه محرم بیان کرد: مسئولان هیأت‌های مذهبی استان هرمزگان برای دریافت نذورات از قبیل؛ «گوشت، مرغ، برنج، شکر و روغن» می‌توانند به سامانه بیرق مراجعه و در این سامانه بر اساس سهمیه اعلام‌شده درخواست خود را ثبت کنند، پس از ثبت درخواست نذورات توسط سامانه و سپس تایید درخواست، با مراجعه به مرکز توزیع اقلام نذری، نذورات را دریافت کنند.

 گفتنی است، در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، توافقاتی در خصوص نظم‌دهی به فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی استان هرمزگان صورت گرفت تا در حوزه تسهیل گری، از این تشکل‌های دینی حمایت شود.