خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت عید سعید غدیر خم

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: غدیر عصاره خلقت و خلاصه مکتب وحی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس مویدی با صدور پیامی فرا رسيدن عيد سعيد غديرخم را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من کنت مولا فهذا علی مولا"

غدير روز بيعت و روزميثاق است. علي مي آيد تا ابراهيم وار بت هاي زمانه را در هم شكند و مسير نبوت را هموار سازد و امامت را متجلي سازد.

به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

عيد سعيد غدير، روزي است كه به فرمان خداوند متعال طرح ادامه حكومت الهي بدست امامي عادل چون علي (ع) توسط خاتم المرسلين محمد مصطفی (ص) پي ريزي گرديد تا امت اسلام در پرتو انوار پرفروغ و درخشان ولايت راه را از بيراهه تميز داده و در اين مسير در برابر هر استبداد، استثمار و بدعتی بپاخیزد.

اینجانب فرارسیدن این عید فرخنده و سعید، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان، حق جويان، عدالت خواهان کشاورزان و بهره برداران به ويژه به مردم خوب و مؤمن و انقلابي استان هرمزگان تبريك عرض مي كنم و اميدوارم خداوند دلهاي ما را با نور قرآن و ولايت روشن گرداند و مسير ما را علوي و زندگي ما را منور به عشق و مهر محمدي گرداند.

درپایان سلامتی و توفيق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان