خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نشست فرهنگ و مدیریت جهادی در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

اولین نشست فرهنگ و مدیریت جهادی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور‌ عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، حجت‌ الاسلام و المسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، معاونین و مدیران ستادی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، در این نشست که با محوریت تبیین شاخص ها، مسائل روز در حوزه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی و مدیریت جهادی بود عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: در راستای تبیین و پاسخگویی و اقناع سازی مردم، سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است.

وی افزود: در جهت تبیین مولفه های فرهنگ جهادی در این سازمان سالن جلسه ای تحت عنوان گفتگوی سرمایه گذاری، خلاقیت و نوآوری ایجاد شده است.

مویدی بیان کرد: ما نعمت بزرگی بنام نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان داریم که بحث معنویت همیشه جاری و ساری بوده است.

در این نشست تفاهم نامه همکاری بومی سازی توسعه و ترویج اقامه نماز در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با ستاد اقامه نماز استان هرمزگان منعقد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجبی گفت: فرایند بکارگیری موثر و کار آمد منابع مالی و انسانی برای برنامه ریزی کلان، ساماندهی و بسیج همه منابع و امکانات و رعایت و کنترل در جهت دستیابی به اهداف سازمانی نیازمند یک تشکیلات قوی با روحیه خستگی ناپذیر همراه با تبیین مدیریت جهادی است که عامل مهم مدیریت جهادی خود باوری، اعتماد بنفس و اعتماد به کمک های الهی است.