خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تبریک مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرخمیر به مناسبت دهه ولايت و امامت

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، در پیامی این اعیاد شکوهمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، حجت السلام و المسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت اعیاد سعيد قربان و غدیر خم، در پيامي اختصاصي اين اعياد را به تمام مسلمانان جهان به ويژه كاركنان و بهره برداران بخش کشاورزی هرمزگان تبريك و تهنيت گفت.

در اين پيام آمده است: «عید قربان جشن شکوفایی ایمان، یقين و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون است. این عید در حالی از راه می‎رسد که دل‎های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک گشته و عطر استجابت دعا، مشام مسلمانان را می‎نوازد.

واقعه مهم غدیر نیز که از سوی خداوند عزّوجل روز تکمیل دین اسلام نام گرفت و جبرئیل عظیم‌الشأن بر پیامبر گرامی نازل گشت تا فرمان خداوند را بر ایشان جاری نماید، رویدادی عظیم و گرامی در پهنه تاریخ است.

اينجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر و آغاز دهه ولايت و امامت را به ساحت مقدس حضرت مهدی (عج)،مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شيعيان جهان، کارکنان و كليه بهره برداران بخش کشاورزی هرمزگان و خانواده های محترمشان تبريك عرض نموده و از خداوند منان توفيقات الهی را برای یكايك شما مسئلت می نمايم.»

شعیب صالحی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان