خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان غبار روبی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه هرمزگان در سومین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه هرمزگان در سومین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، در سومین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین صالحی نماینده ولی فقیه در سازمان،مدیران و معاونین سازمان، مدیران کل ادارات تابعه استان هرمزگان به منظور تجدید میثاق با آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گمنام در محل مزار شهدای گمنام شهر بندرعباس حضور یافتند و پس از قرائت فاتحه و عطر افشانی و غبارروبی مقام این عزیزان را گرامی داشتند.

پس از این مراسم، با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بندر عباس دیدار کردند.

 

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی به نقش و اهمیت مدیریت جهادی و تلاش کارکنان این سازمان همراه با مشارکت مردم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم مطالبی را عنوان کرد.

 

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، گزارشی از وضعیت کشاورزی در بخش های مختلف کشاورزی، شیلات، دامداری و آبزی پروری استان هرمزگان ارائه کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بندر عباس، ضمن تبریک ایام هفته جهاد کشاورزی به کارکنان جهادگر سازمان و تمامی تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی به نقش و جایگاه جهاد سازندگی وقت که به دستور حضرت امام ( ره) در سال 1358 به فرمان ایشان این نهاد ارزشمند تاسیس یافت پرداخت.

 

وی در ادامه گفت: نقش ویژه جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس بعنوان سنگر سازان بی سنگر و همچنین در شرایط اقتصادی حاضر نیز بسیار با اهمیت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: همان طوری که در احادیث و روایات آمده است که کشاورزان گنج های مردم بر روی زمین هستند، می طلبد با کار کارشناسی شده مناسب در حوزه های کشاورزی، دام، زراعت و سایر بخش ها باعث حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و اشتغالزایی با مشارکت حداکثری مردم شویم.