خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت ارتحال امام و قیام خونین ۱۵خرداد

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

 متن پیام به به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با " ایثار، اقتدار و صلابت " اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)، تأثیری شگرف در " اتحاد و بیداری " جهان اسلام داشت و همه ساله در ماه خرداد، تمامی مسلمانان جهان با “ بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی” رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می نشینند.

 به برکت قیام خونین شهدای ۱۵ خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) دریافت کرده اند.

 اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران با وفایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد، امید آن دارم که سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان های متعالی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه ، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.

عباس مویدی 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان