خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی، سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک و تهنیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خردادماه، یادآور دلاورمردی ها و ایثارگری های شهیدان، همراهی ها و پایداری های ملت ایران، شجاعت ها و شهامت های فرماندهان جوان و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر قدس الله نفسه الزکیه است که به درستی فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

در شرایطی که دنیا باور نمی کرد جوانان مخلص ایرانی بتوانند با دست خالی در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح قد عَلَم کنند و خرمشهر را با آن همه استحکامات غیرقابل نفوذ، از چنگ شان خارج کنند، عملیات ظفرمندانه بیت‌المقدس در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ با آزادی خونین شهر، طرحی نو در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی درانداخت و محاسبات استکبار و استبداد را نقش بر آب کرد.

بدون تردید ترسیم آنچه در آن روزهای خاص کشور سبب شد چنین رخداد سرنوشت‌سازی به منصه ظهور برسد، چشم نسل‌ امروزِ انقلاب را بر واقعیت های آن دوران خواهد گشود و آنها را با رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت آشناتر ساخته و این باور را در وجودشان تقویت خواهد کرد که تنها عاملی که سبب شد جوانان ما با دستان خالی از وجب به وجب خاک میهن حراست و حفاظت کنند، چیزی جز اعتقاد قلبی قوی و ایمان راسخ نبوده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت خادم الرضا علیه السلام، شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی، سوم خردادماه سالروز نصر عظیم الهی در آزادسازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، جانبازان و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس در استان هرمزگان تبریک گفته، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ذیل ولایت حضرت ولیعصرارواحنا فداه و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

بی شک سوم خرداد که تاکنون در تاریخ ایران اسلامی، روزی ویژه بوده، زین پس با تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهیدمان در ذهن مردمان استان هرمزگان که چنین پشتوانه محکمی را از دست داده اند، ماناتر و ماندگارتر خواهد ماند.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان