خبرها


با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی کلنگ خانه دار شدن کارکنان جهاد کشاورزی در هرمزگان زده شد

هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی کلنگ پروژه ۱۲۶ واحدی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی استان هرمزگان را زد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان مراسم عملیات اجرایی کلنگ زنی پروژه ۱۲۶ واحدی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، نماینده ولی فقیه در سازمان، مدیر حوزه ریاست سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن در بندرعباس آغاز شد.

فولادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در ۶ بلوک ۲۱ واحدی مجزا در ۷ طبقه اجرا می‌گردد.

وی افزود: دو پروژه در فازهای ۱ و ۲ جهاد دریا در دست اجرا است که فاز ۱ جهاد دریا ۱۹۲ واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر و فاز ۲ جهاد دریا ۵۱۲ واحد در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع است.

در جریان این بازدید حمیدی مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده در صورت تامین به موقع منابع مالی به ویژه تحصیلات بانکی عملیات اجرایی این سه پروژه که مجموعاً ۸۳۰ واحد خواهد بود به تدریج و حداکثر تا سه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: الگوی تعاونی مسکن سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان یکی از بهترین الگوها است که استان‌های دیگر هم می‌توانند به راحتی از تجربیاتشان استفاده کنند.

وی بیان کرد: تعاونی مسکن سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گام بزرگی را در خانه‌دار کردن همکاران، بازنشستگان و فرزندان آنها برداشته است که این اراده راسخ از سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان و علی الخصوص تعاونی مسکن سازمان در اجرای این عملیات ستودنی است.

محمدی ضمن اعلام آمادگی از طریق واگذاری و مولد سازی گفت: نظر وزیر جهاد کشاورزی بر این است که علاوه بر همکاران شاغل، فرزندان آنها و بازنشستگان هم در این طرح‌ها و پروژه‌ها دیده شوند و تاکید بر مسکن دار شدن آحاد جامعه علی الخصوص جامعه کشاورزی دارند.