خبرها


مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان شش مقاله ارایه داد

 

مدیر آموزش  علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این مرکز در اولین همایش ملی آبزی پروری، با ارائه شش مقاله به صورت سخنراني و پوستر در این همایش حضوری فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، "علیرضا نظری" افزود: در این همایش که با حضور 450 نفر از اساتید، اندیشمندان، متخصصین و دانشجویان علوم شیلاتی برگزار شد، 56 مقاله به صورت سخنرانی و 505 مقاله بصورت پوستر ارایه شد.

وی اضافه کرد: مدرسین ودانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان نیز با ارائه شش مقاله به صورت سخنراني و پوستر در این همایش حضوری فعال داشتند.

نظری، اظهارداشت: نخستین همایش ملی آبزی پروری با محوریت تكثیر، پرورش و فناوری های نوین، مهندسی آبزیان، تغذیه، منابع غذایی وغذای زنده، مدیریت بهداشت وبیماریهای آبزیان، اكولوژی و اثرات متقابل زیست محیطی در آبزی پروری، بیوتكنولوژی و اصلاح نژاد آبزیان اقتصادی، بیولوژی و فیزیولوژی آبزیان، مدیریت و بازسازی ذخایر، مدیریت، اقتصاد و بازاریابی در "زیباكنار گیلان" برگزار شد.

قابل ذکر است که ارائه کنندگان مقاله از  مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان عبارتند از:مدرسین: دکتریاسمی، مهندس نظری، مهندس پورطرق، مهندس درویشی، مهندس گلمرادی زاده ومهندس بهزادی و دانشجویان: نادرکرمی و مرضیه جعفری

این همایش، توسط معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری (كانون هماهنگی دانش و صنعت آبزی پروری كشور) و با همكاری موسسه تحقیقات شیلات ایران (پژوهشكده آبزی پروری آبهای داخلی - بندرانزلی و با شركت محققان و دست اندركاران شیلات برگزار شد.