خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت دهه کرامت

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با صدور پیامی؛ میلاد خجسته حضرت معصومه (س)، ولادت باسعادت ثامن الائمه؛ حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دهه اول ذیقعده، که به یمن و برکت میلاد خجسته کوثرفاطمی، کریمه اهل بیت؛ حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت ثامن الائمه، حضرت امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای تامل و تعمیق در سیره و فرهنگ آل الله (ع) و فرهنگ فاطمی و رضوی است.

انقلاب اسلامی با الهام از آموزه های متعالی ائمه معصومین و فرهنگ درخشان علوی و رضوی به پیروزی رسید و مسیر پرفراز و نشیب خود را با ابتناء به میراث الهی آل الله و صبوری و استقامتی که در حیات گرانسنگ اهل بیت به ودیعت گذاشته شده بود، با سربلندی و عزت پیمود و امروز نیز با پیروی از همان آموزه های نورانی به راه و هدف خود در سایه سار آرمان های امام خمینی (ره) و منویات داهیانه حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) تداوم می بخشد.

یکی از مهم ترین و والا ترین دست آوردهای انقلاب اسلامی توجه به تقویت و نشر فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت (ع) در جامعه است که به عنوان یک الگوی نجات بخش از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و برای ملت های آزادی خواه نیز بصورت الگویی متعالی مورد توجه قرار گرفته است.

فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز حساب، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه ( س) و خجسته زاد روز ثامن الائمه، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، حضرت احمد بن موسی (ع) و دهه کرامت و روز دختر را به عموم مسلمانان و دلدادگان کرامت اهل بیت (علیهم السلام)، بویژه مردم مومن و ولایتمدار استان هرمزگان تبریک و تهنیت می گویم و از آستان خداوند بزرگ، بهره مندی بیش از پیش از اقیانوس فضائل و کرامات اهل بیت را برای جویندگان طریق آل الله مسالت دارم.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان