خبرها


طرح پایش سلامت در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها اجرا شد

  

 

مدير امور اداري، رفاه وپشتيباني سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان با تاکید بر اهداف پایش سلامت و ارتقای بهداشت جسمانی و روانی بعنوان یکی از اولویت های مهم این سازمان می باشد، گفت: بمنظور دستیابی به اطلاعات صحیح در خصوص سلامت شاغلین و همچنین حفظ و ارتقای سلامتی آنان، انجام معاینات ادواری در طول خدمت برای کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، "علی جامعی" افزود: طرح پایش سلامت کارکنان در زمینه معاینات پزشکی و پاراکلینیگی و تشکیل پرونده بهداشتی جهت 263 نفر از پرسنل شاغل در شهرستانهای استان طی سال گذشته و امسال اجرا شد.

 این مسوول، با بیان اینکه برنامه پایش سلامت کارکنان شامل چکاپ کامل و انجام آزمایشات، معاینات و تشکیل پرونده های پزشکی و بهداشتی می شود، بیان داشت: پس از اتمام طرح و بررسی پرونده های بهداشتی افراد توسط پزشک و مشاوره، افرادی که دارای بیماری بوده اند  به پزشکان متخصص مربوطه ارجاع داده و نتیجه اقدامات درمانی آنان از طریق کارشناس مربوطه پیگیری می شود.

جامعی، با بیان اینکه اعتبار این طرح برای هر نفر 450 هزار ریال است، و در پایان این طرح در شهرستانها مرحله جدید شامل کارکنان ستادی آغاز می شود، گفت: برنامه پایش سلامت توسط اکیپ پزشکی با امکانات و تجهیزات بطور متمرکز و با مشارکت همکاران در محل مدیریت شهرستانها انجام و کارکنان هر مدیریت شهرستان در محل کار مورد معاینه قرار گرفتذد.

قابل ذکر است که طرح پایش سلامت کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها شامل معاینه پزشک، آزمایش خون از قبیل قند خون وچربی وهمچنین خدمات تشخیص شامل نوار قلب، شنوایی سنجی، تست بینایی سنجی بوده است که نتایج بدست آمده در پرونده سلامت کارکنان ثبت گردیده است.