خبرها


نشست ستاد " صیانت حجاب و عفاف" در جهاد کشاورزی هرمزگان برگزار شد

  در راستای نهادینه کردن ارزشهای دینی و اعتقادی، ستاد صیانت حجاب و عفاف در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با حضور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان،معاون توسعه مدیریتو منابع انسانی،  مدیر امور اداری،پشتیبانی و رفاه، رئیس اداره روابط عمومی ، مدر حراست ،مشاور امور بانوان و رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، رییس اداره آموزش عقیدتی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در ادارات و نهادهای دولتی گفت: در تعالیم اسلامی به این بحث توجه شده است که اشاعه و تحقق آن نیازمند آموزش های بنیادی در خانواده، اجتماع و محل کار و همچنین مشارکت و توجه کارکنان می باشد.

"حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی" به دستورالعمل جدید برنامه های هشت گانه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد وافزود: برگزاری همایش ها و جلسات هم اندیشی با حضور کارکنان و خانواده های آنان، مشاوره های اخلاقی و پرسشی، تولید نمایش آثار علمی هنری با محوریت حجاب، برگزاری اردوی راهیان نور، تشویق کارمندان نمونه وفعال حوزه حجاب و بازرسی از واحدهای تابعه در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های هشت گانه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شرفی بيان داشت: تهيه بروشور و تراكت و توزيع آن و نصب بنر با موضوع اهميت حجاب و عفاف از ديگر برنامه های ستاد در اين راستا است.

وی اظهار امیدواری کرد: بر اساس این دستورالعمل ها بتوانیم گام های موثری در این راه برداریم.

قابل ذکر است که در این نشست پیشنهاداتی ارایه شد و مصوباتی نیز در بر داشت.