خبرها


درخشش تیم تکواندو و تیراندازی جهاد کشاورزی هرمزگان در جام رمضان

  تیم تیراندازی بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و تیم تکواندو نونهالان این سازمان در رقابتهای جام رمضان موفق به کسب مقام سوم در این مسابقات شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مدیر امور اداری رفاه و پشتیبانی سازمان، با اشاره به اینکه این مسابقات به همت اداره کل تربیت بدنی و هیات تیراندازی در سالن تختی بندرعباس برگزار شد، گفت: پروانه کرمی" از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان با کسب 140 امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد. و در جایگاه سوم قرار گرفت.

جامعی اظهار داشت: در مسابقات تکواندو جام رمضان نیز تکواندو نونهالان توانستند مقام هایی را کسب کنند.

به گفته ی وی، محمد درودگر مقام اول، نوین نورالدینی و محمدرضا سالاری مقام دوم، و مقام سوم را نیز میلاد آشتیان، یونس زیرکی و مهدی حسن زاده از آن خود کردند و در جایگاه سوم قرار گرفت.

قابل ذکر است که نیما نورالدینی از تیم تکوندو نوجوانان سازمان به تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور دعوت شد.

جامعی، در ادامه از حضور فعال پرسنل و خانواده های کارکنان در قالب تیم های ورزشی در مسابقات ورزشی استانی و کشوری و رقابتهای جام رمضان در رشته های فوتسال ویژه کارکنان دولت، مسابقات تکواندو و فوتسال نونهالان و همچنین مسابقات مسابقات شطرنج و تیراندازی ویژه خواهران و برادران خبر داد و گفت: در راستای تجهیز امکانات ورزشی، مجتمع ورزشی این سازمان برنامه ها و طرحهای مختلفی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی و استفاده از مربیان مجرب و پرورش تیم های ورزشی در رشته های مختلف با هدف شناخت استعدادها و توانمندیها در عرصه تربیت بدنی و نیز بهره مند شدن کارکنان و خانواده های آنان از خدمات رفاهی و ورزشی از فعالیتهای این مجموعه می باشد.