خبرها


تیم جهادکشاورزی الف قهرمان مسابقات تکواندو هفته جهادکشاورزی
برگزاری مسابقات تکواندو به مناسبت هفته جهادکشاورزی
به همت تربیت بدنی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان یک دوره مسابقه تکواندو در 12 وزن در مجموعه ورزشی زیتون این سازمان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم های جهادکشاورزی الف و ب، باشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، هیات تکواندو شهرستان بندرلنگه، باشگاه امام حسین(ع) و باشگاه هلال احمر شرکت کردند.
در پایان این دوره از مسابقات در وزن اول به ترتیب سیدمجتبی حسینی از تیم جهادکشاورزی الف، حامد صبوری از تیم هیات تکواندو بندرلنگه حایز رتبه اول و دوم و مجتبی خادمی از  باشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و علی حسینی به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.
در وزن دوم محمدجواد قربان پور، احسان ضعیفی، امیرمحمد ترکی زاده و نیما باوقار(مشترکا سوم) به ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند. همچنین در وزن سوم علیرضا خادمی، مظفر شجاعت منش، عبدا... توکلی و عبدا... کوهی(مشترکاً سوم) حایز رتبه های اول تا سوم شدند.
همچنین در مابقی اوزان رتبه های اول را فرزاد گل محمد، سیدمهدی موسوی، محمدرضا فولادی، مصطفی مریدی، نیما نورالدین، میلاد سنگاری، فرشید دواودی نژاد، امین پیری نژاد، مهران احمدی از آن خود کردند.
همچنین در این مسابقات مرتضی صفاری، محمد کرمی نیا، علیرضا دورک، علی پیشدار، یاسین احمدی، محسن کشاورز، امیر شریفی، حامد کوده دم و بنیامن اصلانی با کسب مقام دوم وزن خود مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
همچنین افشین مشکینی و علی خادمیان (مشترکا سوم)، علی خادوی و محمد جهه ای (مشترکا سوم)، امین باوقار و غلام کوه شکن (مشترکا سوم)، سعید کتاری و مجتبی قاسمی(مشترکا سوم)، مسعود دهقان و امین لاله زاری (مشترکا سوم)، محمد خاک کش و علی زارعی (مشترکا سوم)، نوید فارغی و محمد مهدی کشاورز(مشترکا سوم)، محمدرضا فرامرزی و همون شاد (مشترکا سوم)، محسن قادری و فرید خام (مشترکا سوم) مقام سوم اوزان خود را کسب کردند.
در پایان این دوره از مسابقات که در 12 وزن برگزار شد تیم جهادکشاورزی الف با مجموع 6 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز مقام اول تیمی را از آن خود کرد و تیم سیدجمال الدین اسدآبادی با کسب 5 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز حایز رتبه دوم و تیم باشگاه امام حسین(ع) با کسب 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و 5 برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم هیات تکواندو بندرلنگه اهدا شد.