خبرها


سومین نشست شورای مدیران جهاد کشاورزی هرمزگان درسالجاری برگزارشد.

در نخستین جلسه شورای مدیران که به ریاست مهندس حیدری پوری برگزارگردید،وی بخش کشاورزی را از مخاطبان اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با رویکرد "فرصت سازی" برای بخش کشاورزی نگاه شود .

نشست شورای مدیران با حضور رئیس سازمان ،معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ، مهندس ناصر حیدری پوری در جلسه شورای مدیران ستادی و شهرستان های استان از مدیران خواست، تحول در کشاورزی و تحرک در نیروی انسانی را در اولویت برنامه‌ها، تصمیم‌ها واقدام‌ها قرار دهند .

وی افزود : جهاد نهادی است که همراه و همگام با مردم می باشد و می طلبد که بیش از هر زمان دیگری فرهنگ و مدیریت جهادی بین مدیران گسترش یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی دراین جلسه درمورد کار و تلاش تاکید فراوان نمود و مسئله مهم نظارت که باید بصورت جدی به آن پرداخته شود را یادآور شد.

حیدری پوری همچنین به فعالیت های محوری نظیر تولید محصول سالم ، جمع آوری اطلاعات جامع بهره برداران ،ایجاد کشت های گلخانه ای و داربستی ، اجرای طرح مهم آبیاری تحت فشار ، اشاره کرد وبرپیگیری جدی امورات فوق در سازمان تاکید نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در این نشست از مسوولان و مدیران خواست در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی تلاش و جدیت لازم را داشته باشند.

وی افزود: مردم به طور عام و کشاورزان به طور ویژه از جهاد کشاورزی دولت تدبیر و امید انتظار دارند اقدام‌های مدبرانه و امید بخش را در دستور کار قرار دهند تا شاهد تحولات در بهبود وضعیت جامعه باشند.