خبرها


معاون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به سوالات مردم پاسخ داد

 

در اجرای طرح سامانه ارتباط مردم ودولت (سامد) معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی به سوالات مطرح شده از سوی مردم وبهره برداران پاسخ داد.

به گزار ش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مهندس جعفر صبوری پور     مهم ترین مسائل مطرح شده از سوی بهره برداران را مربوط به قیمت گندم ،احداث کانال ومرمت قنات ،واگذاری زمین ، برقی کردن چاه هاوحریم قنواتی که در محدوده ی شهری قرار گرفتند عنوان کرد.

وی در پاسخ به یکی از بهره برداران در خصوص واگذاری زمین کشاورزی از او خواست  برای پیگیری مکاتبات صورت گرفته با ریاست جمهوری (پیرامون واگذاری زمین ) به جهاد کشاورزی شهرستان وامور اراضی مراجعه نماید.

وی همچنین در خصوص یکی دیگر از مراجعه کنندگان در مورد خرید تضمینی گندم ابراز داشت :در ابلاغ جدید دولت به قیمت خرید گندم  اضاف شد که در نتیجه بابت خرید گندم 800 هزار ریال وگندم دروم 830 هزار ریال به گندم کاران پرداخت گردید.

از معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در خصوص احداث کانال ومرمت قنات سوال شد که نام برده ابراز کرد:در خواستهای لازم در این خصوص ارائه وتاپایان امسال اعتبارات پیش بینی شده به این بخش اختصاص می یابد.

برقی کردن چاه ها ،مبارزه با بیماری جاروک ،و تقدیر از فعالیت وبرنامه ها وطرح توسعه کشاورزی از دیگر مواردی بود که مردم رضایت خود را در این خصوص ارائه کردند.

سامد سامانه‌ای است که از یک سو تمامی نامه‌ها، شکایات، درخواستها و گزارش‌های مردمی را از کانالهای مختلف ارتباطی (نامه، تلفن، اینترنت، پیامک و ...) را ثبت کرده و پس از بررسی اولیه به دستگاههای مربوطه ارجاع دهد و نتایج رسیدگی ایشان را دریافت نماید