خبرها


تكريم و دلجويي از سالمندان مركز لقمان حكيم بندرعباس توسط كاركنان جهاد كشاورزي هرمزگان

 

به گزارش روابط عمومیسازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان ، به مناسبت گراميداشت هفته سالمند، جمعي از كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان از مركز نگهداري سالمندان لقمان حكيم واقع در تازيان بندرعباس بازديد كردند. در اين برنامه بازديد كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان از ساكنين اين مركز عيادت ،  دلجويي و تكريم  نمودند.

 الهام شريفي مسئول اداره رفاه و تعاون سازمان جهاد كشاورزي هدف از اين برنامه را تكريم سالمندان و دلجويي از آنان عنوان كرد و و آن را وظيفه اخلاقي و ديني دانست .

وي با بيان اينكه كاركنان جهاد كشاورزي در برگزاري اين بازديد بسيار مشتاق بوده و مشاركت بسيار خوبي داشته اند اظهارداشت : برگزاري اين قبيل برنامه ها در ارتقاء روحيه مشاركت جمعي كاركنان و نيز ايجاد انگيزه و روحيه همدلي در سالمندان بسيار موثر  مي باشد. واحدي ، مسئول مركز نگهداري سالمندان لقمان حكيم نيز  ضمن قدردداني از حضور كاركنان جهاد كشاورزي به ارائه  توضيحاتي در خصوص  وضعيت نگهداري ساكنان اين مركز پرداخت . وي با بيان اينكه افراد سالمند گنجينه هاي جامعه مي باشند محترم شمردن و دلجويي از آنان را از وظايف اخلاقي و ديني برشمرد و اظهار داشت : حضور مستمر و بازديد هاي  مردمي و عيادت و دلجويي نقش مهمي در ارتقاء وضعيت روحي سالمندان دارند . وي همچنين كاركنان جهاد كشاورزي استان هرمزگان را پيشتاز در امور خيريه  و بويژه در زمينه بازديد هاي مستمر و تكريم ساكنين مركز سالمندان برشمرد. در اين برنامه بازديد كاركنان جهاد كشاورزي با اعطاي هدايايي  ضمن تكريم سالمندان اين مركز از آنان عيادت و دلجويي نمودند

.