خبرها


بيانيه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در محكوميت اهانت به پيامبر اكرم(ص)

سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان  در بیانیه‌ای، ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم(ص) را نشانه آخرین تلاش‌های آمریکا و صهیونیسم برای حذف ارزش‌های اسلامی در غرب دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در بیانیه آمده :

چندی است که به اسم  آزادی بیان شاهد اعمالی بی شرمانه  از سوی غرب و به خصوص آمریکا و اسرائیل، درتوهین به مقدسات ادیان توحیدی و خصوصا دین مبین اسلام هستیم . این گونه رفتارهاي غير متمدنانه عليه اعتقادات يك و نيم ميليارد مسلمان كه با تهيه، نمايش و انتشار فيلم موهن که ساحت پیامبر اسلام را با گستاخی تمام وهن نموده است ادامه یافته ، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است :

اسلام عزیز علاوه بر اسلام آوردن،بر ایمان آوردن و استقامت بر آن تاکید دارد. که

"الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا ..." و "أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تُتْرَکُوا وَلَمَّا یَعْلَمِ اللَّهُ الَّذِینَ جَاهَدُوا مِنکُمْ".

و اینک که گویا نبرد تمام عیار ایمان و کفر است. آنان که استقامت ما را می آزمایند و جواب مناسب و اعتراضات ما را به نظاره نشسته اند بدانند که  امروز دیگر جای هیچ گونه سکوت و اهمال کاری و اجازه به جبهه ی کفر نیست.

در این راستا ما کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز در دفاع از مقدسات خود و صيانت از ساحت نبي مكرم اسلام حضرت محمد(ص) از دولتمردان آمريكا و ... مي‌خواهيم تا بي‌هيچ تاخيري عليه عاملان ارتكاب اين اهانتهاي بزرگ مذهبي اقدام نموده و از بروز افعال مشابه پيشگيري نمايند و همچنین خواستار واکنش جدی سازمان ملل با این گونه تحرکات می باشیم.