خبرها

برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با حضور حاج آقا "فخرایی" مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از کارکنان در این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در این مراسم حجت الاسلام " خیراندیش" مداح اهل بیت با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام تمثیل همه خوبی های عالم بوده لذا می توان ادعا كرد كه این شخصیت بزرگ به جهت برخورداری از كمالات شخصیتی در ابعاد و زوایای مختلف بی نظیر بودند.

وی، بیان داشت: امروز اندیشه ها و آرمانهای امام راحل (ره) در بین كشورهای مسلمان پررنگ تر از گذشته جلوه گر شده و بیداری اسلامی ملل مسلمان، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) است.

 این مداح اهل بیت در ادامه، وجود حضرت امام خمینی ( ره ) را یك نعمت بزرگ الهی برای مردم ایران دانست و گفت: بعد از رحلت امام (ره) انقلاب اسلامی ایران با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب توانست بحرانهای مختلفی را پشت سر گذاشته و بعنوان یك نماد مذهبی در تمام جهان شناخته شود و وظیفه همه ما است که در چنین روزهایی ضمن میثاق با امام و رهبری سیره و خط این عزیز سفر كرده را ملاك ادامه راهمان قرار دهیم.

حجت الاسلام خیراندیش با اشاره به اهمیت انتقال پیام ها و دیدگاه های ماندگار و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) برای نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی گفت: انتقال پیام و دیدگاه های ارزشمند ایشان به نسل های جوان جامعه و ملت های آزادیخواه دنیا بصورت تاثیرگذار باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی، حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم ایران اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در مرقد شریف ایشان را نشان دهنده عمق علاقه مردم به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و نمایش عظیمی از وحدت عمومی جامعه در دفاع از ارزشهای اسلامی عنوان کرد.