خبرها


استقبال کارکنان سازمان از برنامه های آموزشی اخلاقی

                   

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی، دینی و اخلاقی در زمینه های مختلف گفت: بیش از 70 درصد کارکنان این سازمان از این برنامه ها استقبال می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، "حجت الاسلام شرفی" افزود: ترویج فرهنگ اقامه نماز، احیای زکات، احیای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات کتابخوانی، دوره های آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن، دوره های آموزشی آسیب شناسی دینی و برگزاری مراسمات مذهبی از جمله برنامه هایی است که این واحد برگزار می کند.

وی اضافه کرد: برنامه های فرهنگي متنوعی نیز از ابتدای امسال تاکنون انجام شده و یا در حال برگزاری است که با توجه به اهميت مباحث اخلاقي دوره هاي آموزشي اخلاق در زندگي  با حضور اساتيدي از حوزه ها ي علميه انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاري دوره هاي آموزشی عقيدتي ويژه كاركنان خاطرنشان كرد: در هر دوره آموزشي، علاوه بر توزیع كتاب بين کارکنان، شركت كننده در اين دوره ها در صورت بدست آوردن نمره قبولي موفق به كسب گواهي نامه هاي دوره هاي مربوطه مي شوند.

حجت الاسلام شرفي تبليغات در زمينه حفظ شعائر اسلامي، انتشار احاديث را از ديگر فعاليتهاي فرهنگي حوزه  آموزش عقيدتي عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پرورش معنوی روح یکی از فاکتورهای مهم در تربیت دینی است، ابرازداشت: بر این اساس مبانی و اصول تربیت دینی و قابلیت های انسان برای کمال به کارکنان سازمان آموزش داده می شود.
حجت الاسلام والمسلین شرفی تصریح کرد: علاوه بر خانواده محیط آموزشی واجتماعی یکی از تاثیر گذار ترین عناصر شکل گیری رفتارهای تربیتی می باشد بنابراین اجرای برنامه های آموزشی تربیتی می تواند به رشد کارکنانی شایسته منجر شود.

شرفی تصریح کرد: حوزه آموزش عقیدتی سازمان هر ساله دوره های آموزشی  ویژه کارکنان این سازمان را به اجرا می گذارد وبا توجه به مقتضیات هر سال این دوره های آموزشی متفاوت است