خبرها

مهلت ثبت نام بهره برداران در سایت جامع اطلاعات کشاورزی هرمزگان تمدید شد

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به پایان زمان اعلام شده ثبت نام بهره برداران در سایت پایگاه جامع اطلاعات کشاورزی که 15 شهریورماه سالجاری بود، گفت: این مدت زمان تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، افشین مرادی افزود: بهره برداران بخش کشاورزی استان بمنظور شناسنامه دار کردن، با وارد کردن کد ملی خود می توانند اقدام به ثبت نام در سایت پایگاه جامع اطللاعات کشاورزی کنند.

وی اظهار داشت: این امر در راستای ارایه بهتر خدمات و نهادها به بهره برداران بخشهای مختلف کشاورزی از جمله فعالیت های دام و طیور سنتی، دامداری صنعتی ( گاوداری شیری، پرواربندی گوساله، گوسفند و بره ) زنبورداران، گلخانه داران و آبزی پروران ( تکثیر و پرورش ماهی و میگو) صورت می پذیرد.

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: بهره برداران با مراجعه به سایت پایگاه به نشانی " shenasnameh.maj.ir" از طریق دفاتر فعال ICT روستایی و کافی نت ها نسبت به ثبت نام در سایت مذکور در قالب فرمهای مربوطه با وارد کردن کد ملی خود اقدام کنند.

به گفته وی، این اطلاعات در سه فاز تعریف شده است که فاز اول آن ثبت نام از طریق کد ملی است و در فازهای بعدی پرسش نامه های تکمیلی به همراه اطلاعات مکانی و توصیفی تعریف شده است.

قابل ذکر است که در حال حاضر 110 هزار بهره بردار در استان هرمزگان وجود دارد.