خبرها

جهاد کشاورزی هرمزگان در مسابقات سراسری قرآن درخشید

                                       

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، گفت: فرزند یکی از کارکنان این سازمان در مسابقات سراسری قرآن کریم که ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده بود توانست در رشته چهل حدیث رتبه اول را در بین سایر شرکت کنندگان کسب کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، "حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی" با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی افزود: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران و فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته برگزار شد که از بین شرکت کنندگان18 نفر به مسابقات سراسری که در استان قم برگزار شد، راه یافتند.

وی اظهار داشت: در گروه برادران نفرات اول رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم، تفسیر و حفظ یک جزء و گروه خواهران نیز در رشته های ترتیل، تفسیر، مفاهیم و حفظ یک جزء اعزام شدند.

این مسوول اضافه کرد: در رده فرزندان پسر کارکنان نیز نفرات برتر رشته های حفظ چهل حدیث، قرائت، مفاهیم و حفظ یک جزء و فرزندان دختر نیز در رشت های ترتیل، مفاهیم، حفظ چهل حدیث و حفظ یک جزء به مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اعزام شدند. که در نهایت "حوریه عابدی زاده" موفق به کسب این مقام شد