خبرها


آغاز احداث پروژه زمین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهدای جهاد کشاورزی

 

مدیر امور رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان  از آغاز احداث پروژه  زمین ورزشی فوتبال با چمن مصنوعی در مجتمع ورزشی شهدای جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، علی جامعی افزود: این زمین ورزشی حدود 1100 مترمربع می باشد که با هدف توسعه ورزش فوتبال و برای علاقمندان این رشته و همچنین استفاده بهینه کارکنان و فرزندان آنها از فضاهای ورزشی و نیز توسعه و تجهیز امکانات ورزشی این مجتمع احداث می شود.

وی، اعتبار ساخت برای این زمین ورزشی با چمن مصنوعی را 740 میلیون ریال ذکر کرد.

جامعی، بیان داشت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوردار می باشد که پیش بینی می شود تا 2 ماه آینده به بهره برداری برسد.

این مسوول در ادامه از حضور فعال پرسنل و خانواده های آنان در مسابقات مختلف ورزشی در دو گروه خواهران و برادران خبر داد.

جامعی یادآور شد: برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در رشته های مختلف در مجتمع های ورزشی از اقدامات این سازمان است که فرزندان پرسنل در رشته های فوتسال، ژیمناستیک، تکواندو و آمادگی جسمانی شرکت کرده اند.

مدیر امور اداری رفاه و پشتیبانی سازمان با تاکید بر نقش ورزش در تحقق اهداف سلامت جسمی و روحی نسل جوان گفت: انجام امور ورزشی در تمامی دوره های سنی امری مهم و همواره باید جزیی از فعالیتهای زندگی بشمار آید.

وی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در راستای ارایه خدمات رفاهی و تحقق اهداف سلامت بعنوان یکی از اولویتهای شاخص سازمان در این امر مهم اهتمام و برنامه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.