خبرها

دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن در جهاد کشاورزی هرمزگان در حال برگزاری است

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن با محوریت نماز، ویژگی های مومنان، حکمت هایی از قرآن، هجرت برای کسب علم و دانش، سیمای بندگان خاص و باورها و بایدها برای کارکنان این سازمان در حال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی افزود: این دوره آموزشی 28 ساعته بین دو نماز ظهر و عصر برگزار می شود. وی اظهار داشت: تاکنون برنامه ها، مسابقات و دوره های آموزشی متعددی در این سازمان توسط آموزش عقیدتی برگزار شده است که با استقبال کارکنان و خانواده های آنان قرار گرفته است.

وی در ادامه به دوره آموزشی آسیب شناسی تربیت دینی اشاره کرد و بیان داشت: اصلاح رابطه انسان با خدا، پرورش روح حقیقی عبادت و عبودیت، پرورش روح حقیقت جویی از جمله سرفصل های تدریس شده در این دوره آموزشی بود که این دوره آموزشی ویژه خواهران وبرداران با حضور استاد دانشگاهی برگزار شد و آزمون پایانی آن، طی دو روز آینده برای بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شرفی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی تربیت دینی ویژه کارکنان، خاطرنشان کرد: تربیت دینی منحصر به نسل کودک و نوجوان نیست بلکه هر انسان مسلمانی که بخواهد بر اساس معیارهای دینی و مذهبی زندگی کند و سرانجام به سعادت دنیا و آخرت نائل شود باید به این مهم اهمیت دهد. 

 حجت الاسلام والمسلمین شرفی تصریح کرد:  حوزه آموزش عقیدتی سازمان هر ساله دوره های آموزشی  ویژه کارکنان این سازمان را به اجرا می گذارد وبا توجه به مقتضیات  هر سال این دوره های آموزشی متفاوت است.