خبرها


انعکاس واقعیت ها رسالت خبرنگاران است

 

 

رییس  سازمان جهاد کشاورزی ضمن تبریک روز خبرنگار :

 انعکاس واقعیت ها  رسالت خبرنگاران است  

 

 

رییس  سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت :  انعکاس واقعیت های جامعه  رسالت خبرنگاران است  

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مهندس علینقی صالحی با ارسال پیامی به مناسبت روز خبرنگار در این پیام می افزاید  : هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به کلیه اصحاب قلم و رسانه ها تبریک گفته و برای خبرنگاران استان هرمزگان در حق گویی ،حق پویی و انعکاس واقعیت های جامعه توفیقات روزافزون را خواستارم.

در ادامه این پیام مهندس صالحی با تکریم و پاسداشت روز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی اضافه کرده است   :روز خبرنگار ، روز پاسداشت تلاش و کوشش کسانی است که در راستای آگاهی و معرفت جامعه بشری با سلاح قلم واقعیات را منعکس و در عدالتخواهی و آزاداندیشی گام بر می دارند.

وی خاطر نشان کرد : نگارش واقعیت ها و حقایق ، نعمتی است والا که خداوند بزرگ به خبرنگاران اعطاء و بهره گیری از این عطیه الهی وظیفه ای خطیر و سترگی است که بدون تردید جامعه خبر استان از عهده آن بر می آیند.

این مقام مسوول همچنین در این پیام اظهار داشته است  : امید است خبرنگاران آگاه با اطلاع رسانی دقیق از واقعیت های بخش کشاورزی در رونق و شکوفایی کشاورزی استان بیش از گذشته نقش آفرینی نموده و بهره برداران نجیب کشاورزی را حامی مددکار باشند.انشاالله