خبرها

دوره آسیب شناسی تربیت دینی در جهادکشاورزی هرمزگان به اتمام رسید

دوره آسیب شناسی تربیت دینی در جهادکشاورزی هرمزگان به اتمام رسید

 دوره آموزشی تربیت دینی ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

با برگزاری آخرین نشست ازاین سری از دوره ی آموزشی  به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان مسوول آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت :علاوه بر کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان، کارکنان ادارات شهرستانی و ادارات تابعه سازمان نیز در دوره آموزشی آسیب شناسی تربیت دینی که با هماهنگی های انجام شده توسط اداره آموزش عقیدتی سازمان برگزار شده است، شرکت کردند.
 

حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی با اشاره به سر فصل های این دوره آموزشی افزود: اصلاح رابطه انسان با خدا، پرورش روح حقیقی عبادت و عبودیت، پرورش روح حقیقت جویی از جمله سرفصل های تدریس شده در این دوره آموزشی است.
 وی ادامه داد : این دوره آموزشی ویژه خواهران وبرداران برگزار شد واز حضور یکی از اساتید دانشگاهی نیز در این دوره آموزشی به منظور تدریس  بهره گرفته شد .

وی با بیان اینکه پرورش معنوی روح یکی از فاکتورهای مهم در تربیت دینی است، ابرازداشت: بر این اساس مبانی و اصول تربیت دینی و قابلیت های انسان برای کمال به کارکنان سازمان آموزش داده می شود.
 این مقام مسئول با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی تربیت دینی ویژه کارکنان، خاطرنشان کرد: تربیت دینی منحصر به نسل کودک و نوجوان نیست بلکه هر انسان مسلمانی که بخواهد بر اساس معیارهای دینی و مذهبی زندگی کند و سرانجام به سعادت دنیا و آخرت نائل شود باید به این مهم اهمیت دهد.
 

شرفی تصریح کرد:  حوزه آموزش عقیدتی سازمان هر ساله دوره های آموزشی  ویژه کارکنان این سازمان را به اجرا می گذارد وبا توجه به مقتضیات  هر سال این دوره های آموزشی متفاوت است  

گفتنی است، اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان پیش از این نیز به برگزاری دوره آموزشی اصلاح الگوی مصرف پرداخته که 192 نفر از کارکنان سازمان با شرکت در این دوره موفق به دریافت گواهی مربوط به این دوره آموزشی یاد شدند، دوره آموزشی نهج البلاغه نیز یکی دیگر از دوره های آموزشی برگزارشده ویژه کارکنان سازمان در سال گذشته  بود.