خبرها

کشاورزان زن نقش بسزایی در رونق اقتصادی ایفا می کنند

 

کشاورزان زن نقش بسزایی در رونق اقتصادی ایفا می کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت : زنان روستایی وکشاورز تولید کنندگانی هستند که با تلاش خود در بطن جوامع روستایی می توانند رونق اقتصادی کشور  را به ارمغان بیاورند ودراین زمینه ایفاگر نقش بسزایی هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در آیین برگزاری گرامیداشت روز زن در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی  با اشاره به نقش زنان در عرصه تولیدات کشاورزی افزود : زنان روستایی یکی از اقشاری هستند که در زمینه افزایش تولید محصولات کشاورزی ورساندن کشور به مرز خود کفایی محصولات نقش مهمی را ایفا می نمایند .

وی با اشاره به گسترش رشته های کشاورزی در سراسرکشور ابراز داشت : با توسعه علم کشاورزی باید حرکت وجهت دهی ها باید به سمت وسویی شکل بگیرد که زمینه مشارکت کارشناسان کشاورز ی در عرصه تولید نیز فراهم شود .

وی خاطر نشان کرد : کشور  در زمینه توسعه علم کشاورزی در سالهای اخیر رشد چشم گیری داشته و هم اکنون وقت آن رسیده که این علم در عرصه عمل نیز بروز وظهور یابد وکارشناسان کشاورزی نیز به این سمت کشت وکار سوق یابند .

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت :اگر علم وعمل هر دو گام به گام وهمراه با هم به کارگرفته شود زمینه رشد وشکوفایی کشور فراهم می شود .

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن تبریک فرخنده سالروز تولد حضرت زهرا (س)به نقش وجایگاه آن بانوی بزرگوار اشاره کرد وگفت :با نگاهی به تلاش ها ومجاهدت های این بانوی بزرگوار می توان به عظمت روح آن  عطیه الهی پی برد .

وی افزود : چه کشاورزان زن در خانوارهای روستایی وچه زنان در سایر اقشار  با تاسی به سیره علمی وعملی حضرت زهرا (س) می توانند با تلاش وکوشش مضاعف خود کشور را در رساندن به قله های خود کفایی وپیشرفت یاری دهند .