خبرها


مدیریت جهادی ریشه در فرهنگ قرآنی دارد

مدیریت جهادی ریشه در فرهنگ قرآنی دارد

مسوول آموزش عقیدتی  سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : فرهنگ ومدیریت جهادی ریشه در فرهنگ  قرآنی ودینی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین شرفی  افزود : بدون شک اعمال مدیریت  جهادی در کنار تعهد محقق می شود وانگیزه کار برای خدا یکی از مولفه های اصلی مدیریت جهادی به شمار می رود

وی ادامه داد :داشتن انگیزه الهی واخلاص یکی دیگر از مولفه های جهاد اقتصادی است و موجب می شود که  یک مدیر با موفقیت بر کارهای دشوار فائق آید .

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ومدیریت جهادی در هر بخش از جامعه که پیاده شده موفقیت به همراه داشته است ابراز داشت : به منظور بسط وتوسعه این فرهنگ عظیم وارزشمند ونهادینه کردن آن در بطن جامعه باید تلاش دوچندانی داشته باشیم .

وی با بیان اینکه وجود مدیریت جهادی در روستاها موجب شد که در بعد از انقلاب، روستاهای کشور،  از نعمت آب وبرق وبسیاری از امکانات برخوردار شوند خاطر نشان کرد :شمار روستاهای دارای برق در زمان  پیش از انقلاب به 10 روستا هم  نمی رسید اما بعد از انقلاب با اعمال   مدیریت وفرهنگ جهادی هم اکنون هیچ روستای بالای 20 خانواری بدون برق وسایر امکانات وجود ندارد.

این مقام مسوول به نامگذاری سال جدید به نام سال جهاد اقتصادی اشاره کرد وعنوان داشت : نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی گویای این نکته مهم است که فعالیت های اقتصادی باید سمت وسوی جهادی داشته باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین شرفی  اظهار داشت : نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی مسوولیت دوچندانی را متوجه مسوولان می کند وباید کوشید تا در عرصه جهاد اقتصادی همچون عرصه دفاع مقدس پیروز وسر افراز نصیب کشور شود  .