خبرها


برگزاری دوره معارف انقلابی و بصیرتی در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان

دوره معارف انقلابی و بصیرتی به ریاست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با تدریس معاون ارتباطات نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس به دو صورت حضوری و وبیناری در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در این دوره بر ضرورت احیا و تکثیر دستاوره های انقلاب اسلامی تاکید و برگزاری چنین جلسات و دوره ها را ضروری خواند.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر سلطانی معاون ارتباطات نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:

چهار دهه از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مي گذرد که اين انقلاب، انقلاب پديدهاي الهي و مبارك بود كه در اواخر قرن بيستم، جهان را به لرزه درآورد و نور اميد را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن كرد. 

وی افزود: اكنون پس از گذشت چهار دهه از عمر گران مايه ي اين شجره ي پر اميد، نيكوست که به بازخواني برخي دستاوردهاي آن پرداخته شود.

وی بیان کرد: اين انقلاب عظيم، دستاوردهاي فراواني در داخل و خارج از كشور داشته و سال ها طول مي كشد تا همه ي آثار و نتايج اين پديده ي الهي آشكار و مورد تحليل قرار گيرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر سلطانی اظهار کرد: تجربه ۴۴ ساله نشان داد كه سازش، امنيت سوز و مقاومت امنيت ساز است.

وی افزود: جمهوري اسلامي ايران در چهار دهه سنگين ترين تهاجمات نظامي، تروريستي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي را باصلابت در هم شكست و نظام امنيتي انقلاب اسلامي بر خلاف همه انقلاب ها مبتني بر رفعت و دعوت است که امنيت و آرامش امروز ما مديون ايثار و جان فشاني شهداست.

ایشان ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران در عين مبارزه مستمر با دولت هاي ظالم و مستكبر از امن ترين كشور هاي جهان است.

وی عنوان کرد: يكي از رويش هاي فرهنگي پس از انقلاب اسلامي تقويت نگاه جهادي به منظور خدمت رساني به محرومين و مستضعفين بوده است که به رغم همه تحريم ها و تهديد ها، جمهوري اسلامي ايران با تلاش ها و مجاهدت هاي جوانان و متخصصين خود، توانسته از نظر دانش علمي و فناوري هسته اي در رديف ۵ كشور های پيشرفته جهان قرار گیرد.