خبرها


تقدیر و تشکر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

علی رضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای از مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، علی رضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای از تلاش های بی شائبه و حسن همراهی در جهت خود کفایی کامل گندم در سال جهش تولید با مشارکت مردم مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در راستای تامین کامل گندم مورد نیاز نان، صنف و صنعت کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای مسعود گرگیج

معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

با سلام و احترام؛

دستیابی به امنیت غذایی، رشد و توسعه بخش کشاورزی مرهون تلاش گسترده و صادقانه کشاورزان، اندیشمندان و خادمان تلاشگر است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه سر بلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.

به پاس مساعی و تلاش های بی شائبه و حسن همراهی ارزشمندتان در جهت خود کفایی کامل گندم که در سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و در راستای تامین کامل گندم مورد نیاز نان و صنف و صنعت کشور معمول داشته اید، صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خط مشی و سیاست های دولت وفاق ملی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره موفق و موید باشید.

علی رضا مهاجر

معاون وزیر