خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به وزیر جهاد کشاورزی

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی انتصاب بجا و شایسته آقای غلام رضا نوری قزلجه را به عنوان مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم از طرف ریاست محترم جمهور را که با رای بالای اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نشان از شایستگی جنابعالی دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به یقین اعتماد دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم و قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تجارب ارزنده و توانمندی‌های علمی و مدیریتی شما در کشاورزی، پشتوانه محکمی برای تحقق اهداف و برنامه‌های حضرتعالی جهت توسعه و اعتلای بیش از پیش کشاورزی کشور خواهد بود.

حضور وزیری آشنا با ساختارها، رویه ها و راهبردهای وزارتخانه ای که همه ایرانیان را در همه اقشار و سطوح به نوعی متاثر از خدمات خود قرار می دهد، نوید بخش روزهای درخشان تر برای مردم و تسهیل کننده فعالیت نهادها و سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه خواهد بود.

اینجانب و همکارانم در جهاد کشاورزی استان هرمزگان که نقش کلیدی و اثر بخش در زنجیره ارزش امنیت غذایی کشور دارد آمادگی خود جهت همکاری همه جانبه را اعلام می دارد و مایه مباهات است که با مدیریت عالمانه و هوشمندانه آن برادر عزیز و تلاشگر، شاهد تحول در کشاورزی کشور باشیم.

عباس مویدی 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان