خبرها


به مناسبت هفته دولت صورت گرفت: بر پایی مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای بندرعباس

مراسم غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور آیت اله رئیسی، گلزار شهدای شهرستان بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مدیران ادارات تابعه غبار روبی و عطرافشانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، در سخنانی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گفت: شهدا با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آوردند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 وی در ادامه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدا به ثمر رسید و امروز ما شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی هستیم.

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای شناختن و شناساندن شهدا است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ سترگ به نسل جدید مهمترین وظیفه ما در قبال شهدا است.

همچنین در این مراسم معنوی، حاضران با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند و پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.