خبرها


به مناسبت روز کارمند؛ پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی ۴ شهریور ماه روز کارمند را به تمامی کارمندان علی الخصوص کارمندان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، متن پیام عباس مویدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ۴ شهریورماه که در تقویم ملی به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان شریفی که تحقق برنامه‌ ریزی‌های کلان برای توسعه کشور به تلاش آنان گره خورده و فعالیت‌های آنان در همه سازمان‌ها و نهادها زمینه‌ساز اعتلا و پیشرفت است.

تلاش خالصانه این عزیزان در تمامی سازمان‌ها، آینه وظیفه شناسی و تعهد و نتیجه کوشش آنان، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست.

 

دستاوردهای درخشان و همچنین تحقق برنامه‌های نظام تامین امنیت غذایی کشور نیز همچون سایر نهادها، مرهون وجود کارمندان کوشایی است که بار سنگین پشتیبانی از نیروهای تخصصی را به دوش می‌کشند و از هیچ تلاشی برای ارتقای کیفیت خدمات، ایجاد رضایت در خدمت‌ گیرندگان و ارتقای شاخص‌های تامین امنیت غذایی دریغ نمی‌کنند. 

 

سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده های امنیت غذایی در کشور، قدردان و سپاسگزار کارمندانی است که در مسیر پرفراز و نشیب تامین همواره همگام با سایر اعضای خانواده این سازمان در پیشبرد اهداف و تحقق ماموریت‌های سازمان نقش پررنگ و برجسته‌ای ایفا کرده‌اند.

 

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، این روز را به یکایک کارمندان شریف سراسر این مرز و بوم علی الخصوص کارمندان خدوم سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که خالصانه برای اعتلای جهاد کشاورزی، پر بار شدن درخت آموزش و همچنین صیانت از تامین غذایی هموطنان تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان برای آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان